Izdelki
Moja košarica
Spletna stran uporablja piškotke za nemoteno delovanje in anonimno analizo obiska. Z uporabo naše strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več info >

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo varstva potrošnikov in varstva osebnih podatkov.

Spletno trgovino Kanabi.si upravlja družba Kanabi, trgovina, gostinstvo in druge storitve, d.o.o., Partizanska cesta 5, 2000 Maribor, matična številka: 8871370000, davčna številka: 28608160 (v nadaljevanju "ponudnik", "trgovina" ali "spletna trgovina"). 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Kanabi, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Uporabnik je vsak obiskovalec spletne trgovine Kanabi. 

Vse cene v spletni trgovini kanabi.si so dokončne glede na dan naročila, navedene so v evrih (EUR) in že vključujejo DDV.

Po zaključku nakupa boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu.

Dostopnost informacij 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije: 

• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);

• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo;

• pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave);

• način plačila in dostave;

• časovno veljavnost ponudbe;

• bistvene značilnosti blaga (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);

• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;

• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebuje davke in stroške dostave;

• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.


Načini plačila 

Ponudnik omogoča te načine plačila:

• plačilo z nakazilom na TRR račun ponudnika po oddanem naročilu; (NOVO: če izberete možnost nakazila na TRR, prejmete 3% popusta na celoten nakup, prihranite pa tudi 1€, ki  ga Pošta Slovenije sicer zaračuna ob odkupnini)

Blago lahko poravnate na transakcijski račun št. SI56 0284 3026 3759 767 - NLB d.d. (SWIFT: LJBASI2X). Veljavnost izdelane predloge je 5 dni od izvršenega naročila. V primeru, da vašega plačila v petih dneh po izvršenem naročilu ne bomo prejeli na naš TRR bomo smatrali, da odstopate od pogodbe in bomo naročilo preklicali. Dokončno potrditev naročila smatramo rok, ko znesek v višini naročila prejmemo na naš TRR račun. Istočasno dan po prejemu plačilu začne teči tudi dobavni rok, ki je objavljen na strani artikla.

Za vse artikle, ki imajo navedeno, da določena cena velja ob gotovinskem plačilu se smatra, da je kot gotovinsko plačilo izvedeno nakazilo na naš TRR.

• po povzetju ob dostavi.

Blago plačate dostavljavcu, ko vam le-ta dostavi naročeno blago.

Zaradi preprečitve morebitnih zlorab in naročanja na tuje ime s plačilom po povzetju je ob oddaji naročila nujen vnos vaše mobilne številke, na katero bomo lahko preverili pristnost naročila in s tem vsaj delno preprečili zgoraj navedene zlorabe. 

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju (davčno potrjeni račun na papirju ali elektronski račun v obliki PDF), z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. 

Račun vam bomo posredovali ali v elektronski obliki v vaš poštni nabiralnik, ki ga boste navedli pri naročilu ali kot prilogo paketu, ki ga boste prejeli na dom. 


Cene 

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Cene veljajo v času oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. 

Cene veljajo v primeru plačila v skladu z navedenimi pogoji in navedenimi načini plačila.

Zelo si prizadevamo, da bi bili vsi podatki točni in ažurni, se lahko zgodi, da pride do napake v podatku o ceni. V tem primeru bo ponudnik kupcu omogočil, da od nakupa odstopi.

Kupoprodajno pogodbo ponudnik in kupec skleneta v trenutku, ko ponudnik potrdi kupčevo naročilo. Kupec po oddaji naročila prejme sporočilo po e-pošti z navedbo, da je naročilo potrjeno. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nespremenljivi in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Pravica do odstopa od nakupa

Če izdelek ni brezhiben, kar pomeni, da je nepopoln, uničen, pokvarjen, napačne barve ali napačne velikosti, razlog za to pa ni krivda kupca, ima ta pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga družbi sporoči, da izdelek ni brezhiben in da ga želi reklamirati. 

Prehrambenih izdelkov ni mogoče vrniti oziroma jih je mogoče reklamirati le, če imajo na dan prejema pošiljke pretečeni rok uporabe.

Vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), tudi brez razloga vrnete v rokih, skladnih s 43. členom Zakona o varstvu potrošnika. Rok za obvestilo o odstopu od pogodbe je 14 dni od prejema blaga, vračilo samega izdelka pa pričakujemo najkasneje v 14 dneh od podanega obvestila o odstopu od pogodbe. Kot odstop od pogodbe se šteje tudi vsak neprevzet ali zavrnjen paket, ki vam ga odpošljemo na naslov naveden v naročilu.

Sporočilo o reklamaciji oz. vračilu je treba poslati na kontaktni e-poštni naslov: info@kanabi.si. Po prejemu reklamacije vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili za vračilo.

Blago je treba vrniti na naslov Kanabi d.o.o., Partizanska cesta 5, 2000 Maribor najkasneje v 14 dneh od poslane e-pošte z reklamacijo.

Kupec mora kupljeno blago vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini brez sledov uporabe ter z vso pripadajočo dokumentacijo, vključno z originalnim računom ter originalno embalažo, ki ne sme biti poškodovana.

V primeru zamude pri dostavi, ima kupec pravico do odstopa od nakupa. Odstop od nakupa mora kupec javiti na kontaktni naslov za reklamacije (info@kanabi.si) še preden ta prispe na želeno mesto dostave. 

Vse morebitne stroške vračila ali odstopa od pogodbe krije kupec.

Kupec lahko ob vračilu naročenega blaga ali ob odstopu od pogodbe zahteva vrnitev kupnine. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik pri plačilu naročila razen, če izrecno zahtevate uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih stroškov.

Vračilo blaga brez predhodnega obvestila ni mogoče. Pošiljke z odkupnino bodo zavrnjene.

Če naročilo izvede pravna oseba oz. samostojni podjetnik, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravno organizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila iz prejšnjih odstavkov ne veljajo. Zahtevke za vračilo blaga bo prodajalec v teh primerih obravnaval individualno in pri tem v največji možni meri upošteval vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki jih omogočajo dobavitelji

Reklamacije

Blago lahko reklamirate, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi, okusu ali kako drugače odstopajo od vašega naročila. 

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. 

V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost. 

Za reklamacijo izdelka predhodno obvezno pošljite sporočilo na info@kanabi.si. Po prejeti reklamaciji vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili.

Vračilo blaga brez predhodnega obvestila ni mogoče. Pošiljke z odkupnino bodo zavrnjene.

Stvarne napake

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Vračilo blaga brez predhodnega obvestila ni mogoče. Pošiljke z odkupnino bodo zavrnjene.


Garancija 

Garancija velja ob upoštevanju navodil na navodilih oziroma garancijskem listu izdelka ter ob predložitvi originalnega računa. Garancijski roki so navedeni v navodilih za uporabo v slovenskem jeziku. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije.


Dostava 

Blago, naročeno v spletni trgovini, odpremimo v najkrajšem možnem času. Predvideno trajanje dostave je 1–4 delovne dni glede na destinacijo pošiljke in način plačila. Za čas dostave garancija ne velja in družba Kanabi d.o.o. ne priznava odškodnine za zamude, na katere sama ne more vplivati. 

Če vas ob dostavi ni na naslovu, navedenem pri potrditvi naročila, lahko paket prevzamete na najbližji pošti oz pokličete dostavno službo, katera vam pusti obvestilo in se dogovorite za naslednjo dostavo.

Strošek dostave nakupa je odvisen od države v katero se dostava opravi.

Strošek dostave je naveden na koncu nakupa in za Slovenijo za vrednosti do 40,00 € (z DDV) znaša 3,5 €. Za vrednosti nakupa nad 40,00 € je dostava v Sloveniji brezplačna.

Strošek dostave nakupa za Hrvaško znaša 8,50 € z vključenim DDV za nakup do 100,00 €. Za vrednost nakupa nad 100,00 € je dostava na Hrvaško brezplačna.

Država            Cena dostave           Brezplačna dostava 

Slovenija        3,5 €                          Naročilo nad 40,00 € 
Hrvaška         8,50 €                        Naročilo nad 100,00 €

Prijava poškodovanih pošiljk

V primeru, da je pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec takoj sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki mu je tak paket dostavila in sicer:

- Pri Pošti Slovenije to storite tako, da pošiljko odnesete  na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste jo prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik.

- Pri ostalih kurirskih službah zahtevate od kurirja takojšnjo sestavo zapisnika o paketu. V primeru, da vam kurir ne sestavi zapisnika ali prevzamete poškodovan paket brez, da bi od kurirja zahtevali sestavo zapisnika je uveljavljanje povzročene škode pri kurirski službi bistveno težje zato vas vljudno naprošamo, da pregled paketa ter sestavo zapisnika zahtevate vedno, ko le ta kaže znake poškodb.

Trudimo se, da pakete vedno odpremimo najbolje pripravljene na transport in jih po potrebi tudi dodatno zaščitimo, vendar tudi to ni garancija, da do samih poškodb med transportom ne more priti. Ob morebitni prijavi poškodbe med transportom se bomo potrudili, da reklamacijo rešimo v čim krajšem možnem roku.

Ob prijavi med transportom poškodovane pošiljke nas prosimo obvestite na info@kanabi.si. Po prejemu obvestila vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili.

Obveščanje o naročilih

Po dokončni potrditvi naročila kupca preko elektronske pošte obvestimo o prejemu naročila. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje.

Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpremimo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da je blago tudi dostavljeno na prejemnikov naslov.

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Varnost osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev Kanabi.si, pri registriranih članih pa še: 

• ime in priimek, 
• e-poštni naslov, 
• kontaktni telefon, 
• primarni naslov in 
• naslove za dostavo, 
• državo prebivališča, 
• čas in 
• datum registracije in 
• arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za izpolnitev naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovih podatkov v nobenem primeru ne bomo predali nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer s tem, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno protivirusno in protipožarno zaščito svojega računalnika.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni certifikat SSL, ki ga je izdala pooblaščena organizacija.


Komunikacija

Ponudnik bo stik s kupcem navezal preko sredstev komunikacije na daljavo le, če ta temu izrecno ne nasprotuje. 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti posodobljenost in točnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V tem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Ponudnik se po svojih močeh trudi zagotoviti točne fotografije prodajnih izdelkov, kljub temu pa je treba vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne jamčijo lastnosti izdelkov.

Dodatki in aranžmaji na slikah niso sestavni del ponudbe razen, če je v opisu navedeno drugače.

Ponudnik ima možnost odstopiti od pogodbe s kupcem le, če ugotovi očitno napako (46. člen OZ). Očitna napaka je opredeljena kot bistvene lastnosti izdelka in vse zmote, ki običajno v trgovini ali za namen stranke veljajo za odločilne ter jih ponudnik, če bi zanje vedel, ne bi potrdil oziroma ne bi vstopil v pogodbo. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da kadarkoli in na kakršen koli način spremeni pogoje poslovanja, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Za več informacij se na nas obrnite po e-pošti na: info@kanabi.si. 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Reklamacijo lahko oddate po e-pošti na: info@kanabi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če ponudnik ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in poduči o možnostih nadaljnjega reševanje spora.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) ponudnik v splošnih pogojih poslovanja obvešča, da trenutno še ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom. V skladu s 4. odstavkom istega člena ponudnik objavlja povezavo na platformo za SRPS:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

Stranki bosta vse morebitne spore poskusili reševati sporazumno in izvensodno. Za reševanje sporov, ki jih stranki ne moreta rešiti sporazumno je odgovorno okrožno sodišče v Mariboru.


Pravno obvestilo

Vsebine, objavljene na spletnem mestu kanabi.si in vseh njegovih spletnih straneh, so last družbe Kanabi d.o.o. in jih je dovoljeno uporabljati le v nekomercialne namene in za osebno uporabo, pri tem pa ni dovoljeno kršiti nikakršnih avtorskih pravic. Prepovedano jih je kopirati, razmnoževati ali na kakršenkoli drug način razširjati brez pisnega dovoljenja lastnika spletnega mesta. Vsakršna druga uporaba ali razširjanje teh vsebin ali njihovih posameznih delov je prepovedana. Lastnik spletnega mesta ne odgovarja za morebitne škodljive posledice uporabe. 
Družba Kanabi d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe vsebin na spletnem mestu. Vse spremembe pogojev so za uporabnike zavezujoče, najnovejša in veljavna različica teh pogojev pa bo vedno dostopna vsakomur. Spremembe veljajo od trenutka, ko jih objavimo.

Skrbnik spletnega mesta je družba Kanabi d.o.o. Za vso komunikacijo med kupcem in ponudnikom naročnikom v elektronski obliki velja, kot da je potekala v pisni obliki in ima veljavnost pogodbe.

Spletno mesto kanabi.si je odprto 24 ur na dan in vsak dan v letu. Zaradi nepredvidenih tehničnih ali drugačnih razlogov višje sile dostop do spletnega mesta včasih morda ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do spletnega mesta ali kako drugače omeji ali ustavi poslovanje spletnega mesta.

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more odgovarjati za nikakršne poškodbe vaše računalniške oziroma strojne opreme ali druge lastnine ter za viruse, ki bi lahko prizadeli vašo opremo zaradi vašega obiska ali uporabe katere koli od naših spletnih strani oziroma brskanja po njej, ali zaradi vašega prenosa kakršnih koli gradiv, podatkov, besedil in slik s teh spletnih strani.


Posodobljeno dne 08. 11. 2023